  • Data: 2002-12-11 11:54:25
    Temat: Re: Sprawa za posiadanie pół grama marihuany
    Od: "Darek" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:5887.00000468.3df71a12@newsgate.onet.pl...
    > Czy ktoś miał sprawę za posiadanie marihuany?Ja mam w przyszłym
    tygodniu-po
    > prawie dwóch latach przyszło zawiadomienie.Przy sobie miałem pół grama-a
    > musiałem siedzieć na komisariacie 24 godz.Mam 32 lata, jestem kierownikiem
    > szweckiej firmie i nigdy nie byłem karany-to skandal.Co mi grozi tak
    naprawdę?
    > Czekam na odpowiedź.Dzięki
    >
    > --

    Do lat trzech, w przypadku małej ilości do jednego roku albo grzywna.

    A na marginesie mówiąc, nie rozumiem słowa skandal? Do kogo masz
    żal, że policja Cię złapała?
    A to czy jesteś kierownikiem i ile masz lat to nie ma tu znaczenia.
    Rozumiem każdemu może się zdarzyć, ale popełniłeś przestępstwo, musisz
    ponieść karę.

    Pozdrawiam

    Darek