  • Data: 2005-03-16 21:25:43
    Temat: Re: Sprawa spadkowa - pelnomocnictwo
    Od: "vettis" <vettis@A_TEGO_TUTAJ_NIE_MA.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "angela" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:d176el$aog$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > czyli chodzi o sns (stw. nabycia spadku)
    > po pół roku brak oświadczeń oznacza zgodę, przyjęcie spadku razem z
    np.
    > długami

    A przed pol roku mozna takie oswiadczenie zlozyc przed sądem na sprawie
    o stwierdzenie nabycia spadku.
    Chodzi mi tylko o to, czy mozna takie oswiadczenie zlozyc przez
    pelnomocnika i czy uczestnik postepowania w sprawie o nabycie spadku
    moze jako swojego pelnomocnika ustanowic wnioskodawce tegoż postępowania
    spadkowego?

    Pozdrawiam,
    vettis