  • 1. Data: 2005-03-15 16:58:33
    Temat: Sprawa spadkowa - pelnomocnictwo
    Od: "vettis" <v...@g...pl>

    Witam!

    Czy uczestnik postepowania spadkowego moze wyznaczyc jako swego
    pelnomocnika do stawienia sie w sadzie wnioskodawce tego postepowania? I
    czy tak moga zrobic wszyscy uczestnicy i w rezultacie w sadzie pojawi
    sie tylko wnioskodawca? Co jesli od smierci spadkodawcy nie minelo
    jeszcze pol roku. Czy taki pelnomocnik bedzie mogl bez problemu zlozyc w
    imieniu wszystkich oswiadczenia o przyjeciu spadku?
    Co sie dzieje, gdy ktorys z uczesnikow nie stawi sie w sądzie?

    Pozdrawiam,
    Vettis

  • 2. Data: 2005-03-15 17:31:53
    Temat: Re: Sprawa spadkowa - pelnomocnictwo
    Od: "angela" <a...@o...pl>

    Użytkownik "vettis" <v...@g...pl> wypocił w wiadomości

> [...]
    > jeszcze pol roku. Czy taki pelnomocnik bedzie mogl bez problemu zlozyc w
    > imieniu wszystkich oswiadczenia o przyjeciu spadku?

    czyli chodzi o sns (stw. nabycia spadku)
    po pół roku brak oświadczeń oznacza zgodę, przyjęcie spadku razem z np.
    długami

    > Co sie dzieje, gdy ktorys z uczesnikow nie stawi sie w sądzie?

    sąd przełoży rozprawę, wyznaczy kolejny termin

    --
    Napis w kiblu, trzy metry nad podłogą...
    "Jeśli tu dosikasz, zgłoś się do straży pożarnej"

  • 3. Data: 2005-03-16 21:25:43
    Od: "vettis" <vettis@A_TEGO_TUTAJ_NIE_MA.gazeta.pl>

    Użytkownik "angela" <a...@o...pl> napisał w wiadomości

    > czyli chodzi o sns (stw. nabycia spadku)
    > po pół roku brak oświadczeń oznacza zgodę, przyjęcie spadku razem z
    np.
    > długami

    A przed pol roku mozna takie oswiadczenie zlozyc przed sądem na sprawie
    o stwierdzenie nabycia spadku.
    Chodzi mi tylko o to, czy mozna takie oswiadczenie zlozyc przez
    pelnomocnika i czy uczestnik postepowania w sprawie o nabycie spadku
    moze jako swojego pelnomocnika ustanowic wnioskodawce tegoż postępowania
    spadkowego?

    Pozdrawiam,
    vettis