  • Data: 2002-08-15 16:01:39
    Temat: Re: Sprawa prezesa "Odry" Szczecinskiej (z psp)
    Od: Green_Lin <k...@a...aqua> szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, 15 Aug 2002, Michał Cieślicki wrote:

    > Green_Lin <r...@a...aqua> quotation:

    > Nie, nikt nie mówi o cenzurze. Po prostu ktoś może się poczuć z takiego
    > albo z innego powodu dotkięty takimi tekstami i napisać do abuse.
    >
    > A wtedy kłopoty ma właściciel kawiarenki. Nie chodzi tu o cenzurę, tylko
    > o nie dopuszczanie takiego buractwa do klawiatury. Ktoś ciężko pracuje
    > udostępnia net, oferuje stanowiska komputerami, a na koniec odbierają
    > mu koncesję przez kretyna, któremu nie wiedzieć czemu przeszkadza to,
    > że ktoś jest Żydem.
    >
    > Czy teraz zrozumiałeś o co chodzi, czy napisać to jeszcze inaczej?

    Fakt, że ty sprawę _tak_ rozumiesz, nie znaczy-że jest to rozumienie
    obowiązujące dla Świata. To jest tylko twoje zdanie.Nic ponad to.
    Proszę mi więc powiedzieć, na jakiej podstawie prawnej( w tym konkretnym
    momencie) prowadzacy może odmówić dostepu do klawiatury?
    Chyba tylko bezprawne, bezpodstawne zamkniecie drzwi.
    Jego (właściciela) działalność nie jest charytatywna.
    Bierze pieniądze, świadczy usługę.
    i jesli Gość bedzie uparty, przegra własciciel.
    Abuse może dochodzić praw od konkretnego gościa.Trzeba go zidentyfikować z
    pomoca Policji chyba.
    Prawo obowiazujące Kawiarenki? Link?

    Wyjaśnijcie mi, jeśli coś nie tak rozumię.
    Tylko bardzo proszę, podstawy prawne.

    --
    Green_Lin