  • Data: 2003-08-02 17:12:36
    Temat: Re: Sprawa moze blaha, ale dla mnie wazna ;)
    Od: "JarekT" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > jak czytam takie wypowiedzi to mnie op scianach rzuca, ludzie nie szanuja
    > pracy, dobre sobie, akurat nie chodzi mi tu o opisane widoczki za oknem i
    > inne pierdoly, ale to nie ludzie nie szanuja pracy tylko wiekszosc
    > parszywych pracodawcow nie szanuje ludzi, dobrze wiedza ze na miejsce
    > jednego ktorego szlag trafi znajdzie paru innych i robiz co chca, prcaca
    po
    > godzinach za darmo to norma, traktowanie pracownikow jak niewolnikow to
    tez
    > coraz powszechniejsze zjawisko, generalnie czlowieku zapierdzielaj od
> [...]

    Jestem tego samego zdania. W ogóle dziwi mnie, że na tej grupie ludzie
    mający trudną sytuację zawodową (obrażani, zwalniani, bezrobotni,
    szykanowani, oszukiwani) wydają z siebie głosy, jakby byli rzecznikami
    pracodawców. Wypowiedzi typu: "...teraz pracodawca może wszystko...",
    "...jak ci sie nie podoba, to zmień pracę...", "...załóż własną firmę, to
    zobaczysz....", "...ciesz się, że masz te 800 brutto..." itp., itd.
    Co to jest!?
    Zanik instynktu samozachowawczego, czy jak? Nie wiedzą, że pracodawcy też to
    czytają i widząc takie morale wśród pracowników i potencjalnych pracowników
    wyciągają wniosek, że mogą z nimi wszystko?
    A może jak jakiemuś pracodawcy za ciężko, bo podatki, ZUS, US, nieuczciwi
    pracownicy, itp., itd, to niech zamknie firmę i poszuka pracy. I niech nie
    zapomni szanować pracy.

    Jarek