  • Data: 2003-08-01 09:29:27
    Temat: Re: Sprawa moze blaha, ale dla mnie wazna ;)
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[WYTNIJ-TO]nteria.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "SzerszeN" <s...@t...pl> napisał w wiadomości
    news:rkqWa.47268$2j1.633559@news.chello.at...

    >akurat nie chodzi mi tu o opisane widoczki za oknem i
    > inne pierdoly,

    W tym watku jednak o to chodzi:-)

    >ale to nie ludzie nie szanuja pracy tylko wiekszosc
    > parszywych pracodawcow nie szanuje ludzi,

    Jak już pisałam - to już inna bajka. Poza tym "większość" to nie wszyscy. Ja
    jakoś nigdy nie miałam poczucia, że nie jestem szanowana w pracy:-)

    > dobrze wiedza ze na miejsce
    > jednego ktorego szlag trafi znajdzie paru innych i robiz co chca,

    Ale przyznaj ze zasada "czy się stol, czy się leży - 200zł się nalezy" też
    nie byla dobra. Mamy tendencje do popadania w skrajnosci - moze kiedyś sie
    to unormuje- ale póki co to "kochani róbmy swoje":-)))

    I spokojniej drogi SzerszeNiu bo mi tu zejdziesz na zawał w taki cudny
    dzionek * :-)

    HaNkA

    *cudny bo mój synek kończy dziś 4 mce:-)))