  • Data: 2010-02-19 20:16:00
    Temat: Re: Sprawa karna za niesp^(3)acony d^(3)ug.
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Alek pisze:

    > Tak ci się tylko zdaje. Piszę mając w pamięci konkretną sprawę
    > w której tą właśnie metodą odzyskałem dług. Była odmowa wszczęcia,
    > potem było umorzenie a ja pisałem zażalenia i przedłużałem życie
    > sprawy. W tym czasie dłużnik przypomniał sobie mój numer telefonu

    Nie zrozumiałeś.

    Jeśli sprawa ruszy, a nie zostanie "z automatu" umorzona - nie możesz
    jej ot tak sobie "wycofać".

    > i dogadaliśmy się, że on spłaci wszystko co do grosza a ja pozwolę
    > sprawie się zakończyć. Od komornika wiedziałem, że gość ma kilka
    > egzekucji nieskutecznych z powodu braku czegokolwiek do zajęcia
    > a ja swoje dostałem, z odsetkami.

    To miałeś szczęście, że trafiłeś na niezorientowanego - bo tym ładnie
    podpadłeś pod wymieniony przeze mnie paragraf.

    > Miałem też inne przypadki w których sąd karny lepiej niż komornik
    > pomógł mi odzyskac należności. Wyok w zawieszeniu + obowiązek
    > naprawienia szkody w zakreślonym terminie czynił cuda, tylko odsetek
    > nie pozwalał naliczyć.

    Ale ten po ten wyrok karny szedłeś po wygraniu sprawy w sądzie cywilnym,
    czy też zamiast, hmm?

    [ciach]

    > Czytaj całe zdania, a jeszcze lepiej całe akapity,
    > wtedy łatwiej pojąć co autor ma na myśli.

    Czytałem nawet między akapitami ;)

    Sam się przyznałeś, że zwyczajnie zaszantażowałeś gościa sprawą karną.

    > Od kiedy jedno wyklucza drugie?

    Skoro wg. wierzyciela sprawa jest czysto cywilna, skoro poszedł z nią do
    sądy cywilnego, zamiast zgłosić przestępstwo...

    [ciach]

    > Bez znaczenia kto co jak odbierze, liczy sie skutek.

    LOL

    To od razu ruskiego ABSa wynajmuj ;) Będzie jeszcze szybciej i
    skuteczniej ;->