eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoSprawa karna - wyrok - przeciek z policji czy klamstwo prowadzacego sledztwo??????? › Re: Sprawa karna - wyrok - przeciek z policji czy klamstwo prowadzacego sledztwo???????
    From: "Zenek" <t...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Sprawa karna - wyrok - przeciek z policji czy klamstwo prowadzacego
    sledztwo???????
    Date: Wed, 9 Jan 2008 22:47:14 +0100

    > A czy ten człowiek mógł znać Ciebi i Twój numer telefonu wcześniej, albo
    > po numerze ustalić kim jesteś? Bo pewnie policjant go spytał "Czy Pan
    > wzywał Policję?
    > - Nie
    > - Jak to? Dzwonił Pan z numeru xxx xxx xxx?
    > - Nie"
    >
    > Tak więc Twój numer pewnie poznał.

    Nie nie mogl znac mojego nr telefonu - to pewne.
    Po prostu pod moj nr telefonu zadzwonil dzielnicowy i ja odebralem bo nie
    chcialem palic glupa.
    Dzwonil wlasnie zeby sprawdzic czy ktos odbierze.
    Jak bym nie odebral to powiedzial mi ze ustalali by u operatora.

    > Nie wiem jak to bez rozprawy, ale kierując wniosek do Sądu odpis przesyła
    > się pokrzywdzonemu. Nie wiem czy ten za kogo się podszyłeś został uznany
    > pokrzywdzonym. Z jakiego art. byłeś karany?

    Cyba raczej nie zostal uznany pokrzywdzonym bo u mnie na wniosku figuruje
    jako swiadek i byl przesluchiwany jako swiadek.

    Artykuly napisze jutro nie chce mi sie juz grzebac pom papierach

    Dziekuje za odpowiedzi