eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoSprawa karna - wyrok - przeciek z policji czy klamstwo prowadzacego sledztwo??????? › Re: Sprawa karna - wyrok - przeciek z policji czy klamstwo prowadzacego sledztwo???????
    From: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Sprawa karna - wyrok - przeciek z policji czy klamstwo prowadzacego
    sledztwo???????
    Date: Wed, 9 Jan 2008 22:40:26 +0100

    "Zenek" <t...@p...onet.pl> wrote
    > W dniu tymi i tym o godz tej i tej w miejscowosci tej i tej obywatel JA
    > chcac wywolac niepotrzebna czynnosc falszywa informacja telefoniczna
    > wprowadzil w blad policje zglaszajac interwencje jednoczesnie podal sie za
    > inna osobe.
    >
    > O.K. zgadzam sie ale nie do konca powiedzialem gdyz policja gdyby
    > zainterweniowala wczesniej to zastala by "sportowcow" podczas zaklucania
    > ciszy nocnej.

    Zakłócanie ciszy wymaga pokrzywdzonego-świadka, inaczej nie da się tego
    ścigać jako wykroczenia, dlatego Policja chciała, abyś się przedstawił, bo
    ich interwencja nie byłaby możliwa.
    Sądzę, że nie stwierdzili zakłócania po tym jak przyjechali, ale chcieli
    jednak coś z tym zrobić i ścigać skoro już dzwoniłeś, więc próbowali zrobić
    i tak sprawę przeciw "sportowcom", więc wezwali na przesłuchanie
    pokrzywdzonego (a więc tego co niby wzywał Policję), wtedy się okazało, że
    on wcale nie wzywał. Więc całą sprawę wzięto za kpinę i ustalono Ciebie.
    Wszystko zaczęło się od tego Twojego kłamstwa, które położyło cień na
    zaistnienie tego zakłócania.

    > Skad ta osoba wie o mnie skoro na posterunku policji zapewniono mnie, ze
    > jest to sprawa bez przeprowadzenia rozprawy i skonczy sie tylko na
    > grzywnie
    > i poza mna i policja nikt inny o tym nie bedzie wiedzial.

    A czy ten człowiek mógł znać Ciebi i Twój numer telefonu wcześniej, albo po
    numerze ustalić kim jesteś? Bo pewnie policjant go spytał "Czy Pan wzywał
    Policję?
    - Nie
    - Jak to? Dzwonił Pan z numeru xxx xxx xxx?
    - Nie"

    Tak więc Twój numer pewnie poznał.

    > Czy SWIADKOWIE: Sportowiec 1 i 2 oraz Osoba pd ktora sie podszylem dostali
    > jakies pismo z moimi danymi ( Imie i Nazwisko ) lub inna pisemna oficjalna
    > informacje, ze TO JA zostalem ukarany bez przeprowadzenia rozprawy??

    Nie wiem jak to bez rozprawy, ale kierując wniosek do Sądu odpis przesyła
    się pokrzywdzonemu. Nie wiem czy ten za kogo się podszyłeś został uznany
    pokrzywdzonym. Z jakiego art. byłeś karany?