    From: Olek Kwas <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Sprawa cywilna - dowod z przesluchania swiadka
    Date: Wed, 03 Feb 2010 14:27:53 +0100

    Roman Rumpel pisze:
    > Ale jakiej decyzji?
    Jak w temacie. O dopuszczeniu dowodu z przesłuchania świadka.

    > Natomiast nie wydaje się postanowienia( chyba? - przynajmniej ja się nie
    > spotkałem) o przeprowadzeniu dowodu z zeznań świadka X na niejawnym, bo
    > przecież nie wiadomo czy X się stawi na termin rozprawy, czy w ogóle się
    > stawi i czy da się w ogóle ten dowód przeprowadzić (może się okazać, ze
    > X się przeprowadził i nie znamy aktualnego adresu, może umrzeć itp itd).
    Tu akurat przecież nie ma znaczenia, czy posiedzenie niejawne, czy
    rozprawa - świadkowie raczej nie przychodzą na rozprawy ot tak sobie, że
    sprawdzić dane. Wniosek dowodowy zgłoszony przez stronę nie został
    rozpatrzony na rozprawie, ale na posiedzeniu niejawnym, po
    zastanowieniu. Co wtedy? Jaka forma?
    Pozdrawiam,
    AK