  • Data: 2019-04-22 22:31:28
    Temat: Re: Sprawa Tylman
    Od: Animka <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-04-22 o 21:05, J.F. pisze:

    > Iwona jakas znajomą grupy Krystka ?
    > Czy tylko przez to, ze z Sopotu ?
    >
    > Ale Krystek tez zaden celebryta, wiec czemu media sie tak interesuja ?
    > :-)

    To sobie poczytaj kto on jest, kim jest ta znajoma Bieniuka itd. Na
    instagramie czy gdzies tam reklamowała się: "Lubiębyćbita". no i
    pokazywała jakiś pejcz. Poszła do hotelu z Bieniukiem, dostała może taki
    wpierdol jaki lubi a potem zgłosiła się na policję, że została pobita i
    zgwałcona przez niego.LOL
    Poczytaj sobie też z kim zadawała się Iwona.

    --
    animka