  • Data: 2008-07-11 07:58:44
    Temat: Re: Spozywanie alkoholu w miejscu publicznym
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jackare" <1...@p...pl> napisał
    > A co w przypadku gdy piję coś z butelki owiniętej w nieprzezroczysty
    > pakunek

    W Polsce nie ma znaczenia z czego, tylko co.

    > ? Jak w USA. Czy ktoś ma prawo sprawdzać co ja piję jeżeli tego nie widać
    > ?Czy ktoś ma prawo karać mnie na podstawie domysłu lub założenia że piję

    Jeśli stwierdzi, ze to alkohol (butelka z etyietą wódki, śmierdzi alkoholem,
    a Ty belkoczesz np.) może wystawić mandat, a jak stwierdzisz, że nie
    przyjmujesz bo to woda to sprawa trafi do sądu. Tam się wybronisz, chyba, ze
    butelka zostanie zatrzymana jako dowód rzeczowy i przedstawiona na
    rozprawie.

    > alkohol i czy ktoś ma prawo na podstawie takiego domysłu sprawdzać co mam
    > ukryte w pakunku ?

    Tak. Jeśli Twoje zachowanie wskazuje podejrzenie, że popełniasz wykroczenie
    Policja może przeprowadzić kontrolę osobistą i bagażu.
    Mozna też zrobić przeszukanie.