    From: "bella" <b...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Sposoby egzekwowania alimentow od ojca
    Date: Tue, 22 Jun 2004 13:51:10 +0200

    Użytkownik "gumis" <g...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:cb8t7a$nba$1@news.onet.pl...

    > To jest akurat oczywiste :) Czy jakies dodatkowe dokumenty beda
    > potrzebne ? Typu aktu urodzenia dziecka czy cus w tym stylu ?

    nie, zacytowałam ci chyba cały artykuł dot. dochodzenia rozszczeń od
    pracodawcy.

    > Wiesz, ja czasami mam bardzo duza gembe i na dzien dobry po takim
    > tekscie bym poprosil komendanta, a pozniej byloby ostrzej.
    > Nie lubie jak sie mnie traktuje niepowaznie:)
    >
    > A tak na serio to skad sie biora te dziesiatki tysiecy spraw w sadzie
    > o nieplacenie alimentow rocznie ? No przeciez jakos trzeba to zglosic.
    > I wlasnie o to mi chodzi - jak to zglosic.

    biorą się, bo ludzie w nadziei na sprawiedliwość wnoszą pozwy........tylko
    co z tego że go zamkną "trochę" w końcu, ajk i tak nie dpstaniesz
    pieniędzy????? póki nie będzie rozsądnego rozwiązania ustawodawczego niczego
    w sądzie skutecznie nie wyegzekwujesz.....