  • Data: 2004-06-22 09:12:07
    Temat: Re: Sposoby egzekwowania alimentow od ojca
    Od: gumis <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    bella wrote:

    > to jest najbardziej rozsadne- ale kolezanka musi pójsc ze swoim wyrokiem
    > zasadzajacym alimenty

    To jest akurat oczywiste :) Czy jakies dodatkowe dokumenty beda
    potrzebne ? Typu aktu urodzenia dziecka czy cus w tym stylu ?

    > co? wysmieja cie i karza puknac ise w czólko.

    Wiesz, ja czasami mam bardzo duza gembe i na dzien dobry po takim
    tekscie bym poprosil komendanta, a pozniej byloby ostrzej.
    Nie lubie jak sie mnie traktuje niepowaznie:)

    A tak na serio to skad sie biora te dziesiatki tysiecy spraw w sadzie
    o nieplacenie alimentow rocznie ? No przeciez jakos trzeba to zglosic.
    I wlasnie o to mi chodzi - jak to zglosic.

    > jejku, bierzesz czysta kartke i piszesz zwykle podanie.

    OK, myslalem, ze musi byc wg jakiegos wzoru.

    > nadzieja matka glupich (za przeproszeniem). w tym kraju nie ma
    > sprawiedliwosci.

    Wiem, ze nie ma i ze trzeba walczyc o swoje, ja sie pytam czysto
    teoretycznie czy w temacie nieplacenia aliementow tez jest pojecie
    recydywy. Bo moze takie pojecie juz w ogole nie istnieje :)

    Gumis