  • Data: 2019-07-03 10:59:49
    Temat: Re: Sportowa umowa sponsorska w imieniu nieletniego...
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 2 lipca 2019 18:48:14 UTC+2 użytkownik Michal Jankowski napisał:
> [...]
    która mieści się w granicach tzw. zwykłego zarządu.

    > I myślisz, że taka umowa, o której piszę, była za zgodą sądu?
    >
    > Jakoś wydajemisie, że jeśli nie chodzi wprost o majątek, to wszelakie
    > sprawy dziecka rodzice załatwiają bez potrzeby chodzenia do sądu. Ot,
    > choćby wybór szkoły czy uczelni...

    Myślę, że albo była za zgodą sądu - jeśli miałyby w niej być takie odpały, o których
    piszesz, typu "Na przykład, że do końca życia córka będzie nosić buty adidas, albo że
    od każdej wygranej oddaje 50% tej agencji albo cokolwiek" - albo
    nie była za zgodą sądu i takich pierdół w nich nie było - czyli był to zwykły zarząd.

    Szkołę to może rodzice dziecku wybrać mogą (ale już ze średnią to ciężko, bo "z
    niewolnika nie masz pracownika"), uczelnię zaś wybiera już dorosły dzieciak
    samodzielnie (chyba że na tyle głupi, że musi prosić tatusia o sponsoring - wtedy
    jeszcze płacący wpływ jakiś mieć będzie).