  • Data: 2006-09-25 22:30:09
    Temat: Re: "Sporny dług" i Intrum Justica
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:1159222990.353065.43000@d34g2000cwd.googlegroup
    s.com...

    > Wiem. Jednak numery spraw byly inne. Chce im odpisac, miec na to dowod,
    > wrzucic do teczki, i z czystym sumieniem czekac na pismo z sadu. Na
    > razie nie mam zadnego potwierdzenia, ze sie z nimi kontaktowalem.

    A masz taki obowiązek?

    Jeśli już koniecznie chcesz się z kimś kontaktować w tej sprawie, to napisał bym
    do telekomunikacji pismo, że jakiś trzeci podmiot utrzymuje, jakoby zlecili mu
    dochodzenie ich roszczeń, podczas gdy Ty masz z nimi wszystko załatwione. Możesz
    napomknąć coś tam o dochodzeniu przez Ciebie roszczeń związanych z naruszeniem
    dobrego imienia Twojej firmy i takie inne dyrdymały.

    Oczywiście można również się z nimi trochę podroczyć. Jeśli w piśmie od
    windykacji jest napisane, ze kupili dług, to zawsze możesz złożyć zawiadomienie
    o przestępstwie, że ktoś ich oszukał, bo sprzedał nieistniejący dług. To jest
    ścigane z urzędu, więc niechęć windykacji w ściganiu tego faktu niczego tutaj
    nie zmieni. Pewnie i tak zostanie to umorzone, ale gwarantuję Ci, że jak się
    kilku facetów przeleci na przesłuchanie, to sobie zakonotują dokładnie, że tego
    długu nie ma. Spróbuj. Sam jestem ciekawy co z tego wyjdzie.