    From: Maciej Osypiuk <m...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Spółdzielnie Mieszkaniowa
    Date: Mon, 06 Nov 2006 16:28:12 +0100

    dziekuje za masę odpowiedzi :)

    Tak naprawde to sam juz nie wiem. Kupiłem mieszkanie od teściowej która
    wykupiła je od spółdzielni mieszkaniowej.

    cytat a aktu notarialnego:
    " nabyte na podstawie przekształcenia społdzielczego lokatorskiego prawa
    w spółdzielcze własnościowe prawo do lokalu"

    Członkiem spółdzielni być nie musze, to wiem napewno, ale jestem bo
    wtedy zwracaja np. za wymianę okien.

    I teraz ponawiam pytanie, jakie prawa ma tu spółdzielnia a jakie ja i
    czy moge z nimi robić zadymę o zalanie lokalu lub nienaprawiony domofom.