    From: "Fantom" <szczukot@antyspam@poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Spółdzielnia mieszkaniowa - dostęp do parkingu na podwórku
    Date: Wed, 25 Jun 2008 20:49:01 +0200

    > IMHO należałoby zacząć od tego kto zadysponował w ten sposób terenem -
    > jakiś pracownik w spółdzielni czy zarząd uchwałą.

    Wg mnie zasady ustanowioen sa ok. Ale druga czesc punktu drugiego od razu do
    podwazenia. kazdemu mieszkaniu przysluguje miejsce postojowe (wg prawa
    budowlanego) lub nawet wiecej (w zaleznosci od planu zagospodarowania
    terenu). Nie maja wiec prawa ograniczac tego prawa dla osob nie
    posiadajacych samochodu

    Fantom