  • Data: 2008-01-07 21:16:00
    Temat: Re: Spoldzielnia a telewizja
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dykus pisze:

    > mogą jasno powiedzieć, że zgadzamy się, ale jak wykona to odpowiednia firma

    Dlaczego firma ???
    Z jakiej paki mam za to płacić, jeśli sam potrafię to zrobić
    zgodnie z normami obowiiązującymi (odgromy etc ...)

    > (tym się zajmująca), bo inaczej możesz zniszczyć dach.

    W jaki sposób ?

    > jest 60 mieszkań, każdego tak mają wpuszczać, by sobie osobiście antenę
    > zamontował?

    Jeśli czuje taką potrzebę - tak ... zważ jednak na to, że nie
    każdy ma taką ochotę. Większość korzysta z kablówek, zbiorczych
    etc ...

    > Pomijam np. podłączenie anteny do instalacji odgromowej

    Ja również, bo nie wiem dlaczego ja miałbym tego nie zrobić
    zgodnie ze sztuką ... Jeśli spółdzielnia chce - może dokonać
    odbioru instalacji ...

    > wypada mieć chyba jakieś uprawnienia do tego?

    Niekoniecznie ... są pewne warunki techniczne do spełnienia i już.

    > Czytam pl.rec.radio.amatorskie, ale nie zapamiętuje wszystkich informacji
    > (walka ze spółdzielniami nie jest moim hobby;),

    A moim i owszem ;) Sam stoczyłem ostry bój z PSM, i właśnie w
    oparciu o różne informacje, w tym min biuletyn wypuszczony przez
    coś takiego jak związek spółdzielni mieszkaniowych ...

    > PS Też mam anteny na dachu i to nie satelitarne... :)

    Zgłoszone do nadzoru budowlanego ??? (Nie wiem jaką masz
    wysokość ... i czy ptaszki się o linki nie zabijają ...).

    6008