  • Data: 2008-01-07 20:59:42
    Temat: Re: Spoldzielnia a telewizja
    Od: Dykus <d...@S...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    Dnia 7.01.08 (poniedziałek), '"Rafał \"SP\" Gil"' napisał(a):

    > Nadto - przy takim montażu mają obowiązek udostępnić ci wejście
    > na dach (jeśli zamykany) bez zastrzeżeń i warunków ... nie, że
    > masz sobie założyć "jak ci się uda to załóż.

    A mógłbyś to jakoś wyjaśnić, z jakiej racji mają udostępniać wejście na
    dach, abyś sobie antenę zamontował i to _bez_żadnych_warunków_? Przecież
    mogą jasno powiedzieć, że zgadzamy się, ale jak wykona to odpowiednia firma
    (tym się zajmująca), bo inaczej możesz zniszczyć dach. I mają rację -
    troszczą się o budynek. Wejdziesz, zniszczysz i na drugi dzień sąsiad
    będzie dzwonił, że mu woda z sufitu leci bo dach przecieka... W moim bloku
    jest 60 mieszkań, każdego tak mają wpuszczać, by sobie osobiście antenę
    zamontował? Pomijam np. podłączenie anteny do instalacji odgromowej -
    wypada mieć chyba jakieś uprawnienia do tego? Przynajmniej taka konstrukcja
    powinna być przez kogoś uprawnionego odebrana...
    Mocowanie do "przypadkowo napotkanego" komina też jest dyskusyjne...

    Czytam pl.rec.radio.amatorskie, ale nie zapamiętuje wszystkich informacji
    (walka ze spółdzielniami nie jest moim hobby;), a poza tym te wątki czasem
    tak się rozrastaja, że trzebaby pół dnia poświęcić na ich przestudiowanie.
    ;)

    PS Też mam anteny na dachu i to nie satelitarne... :)

    --
    Pozdrawiam,
    Dykus.