eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoSpoldzielcze wlasnosciowe prawo do lokalu a wykluczenie ze spoldzielni › Re: Spoldzielcze wlasnosciowe prawo do lokalu a wykluczenie ze spoldzielni
  • Data: 2003-08-02 08:51:07
    Temat: Re: Spoldzielcze wlasnosciowe prawo do lokalu a wykluczenie ze spoldzielni
    Od: "Jurka" <J...@a...weg.spamerze.com> szukaj wiadomości tego autora

    ...from bitstream coded by Janusz J. Wójcik :
    > Witam również,
    > Gdzieś słyszałem, że w takiej sytuacji posiadacz takiego prawa
    > powinien w jak najkrótszym czasie sprzedać to mieszkanie ;-)
    > Ale jak sobie spółdzielnia wyobraża realizację tego? Nie mam
    > pojęcia. Istnieje teraz możliwość wydzielenia lokalu mieszkalnego
    > ze spółdzielni i założenia oddzielnej księgi wieczystej.
    Wlasnie, bardzo mnie to tez interesuje. W Zielonej Gorze jedna pani nieco
    sie stawiala prezesowi (znaczy krytykowala) i wyleciala ze
    spoldzielni(pozbawiono jej czlonkowstwa) - ZTCW na jesieni bedzie
    eksmitowana. Miala lokatorskie. Ja natomiast mam wlasnosciowe i osobna
    ksiege wieczysta. Jak zaczne mocniej krytykowac prezesa to pewnie tez mnie
    prawa czlonkowskiego pozbawia - jestem na dobrej drodze. I co wtedy ? Moge
    mieszkac w swoim mieszkaniu bez czlonkowstwa w spoldzielni czy tez moje sto
    tysiecy stanie sie pustostanem a ja zamieszkam pod mostem. Ostatnio troche
    przycichlem bo sprawa wyrzuconej pani byla bardzo glosna ze dwa miesiace
    temu i ciut sie przestraszylem. Jak to jest z czlonkostwem i prawem do
    wlasnego mieszkania.
    --
    J.R.
    J...@a...wytnijto.com