eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoSpoldzielcze wlasnosciowe prawo do lokalu a wykluczenie ze spoldzielniRe: Spoldzielcze wlasnosciowe prawo do lokalu a wykluczenie ze spoldzielni
  • Data: 2003-08-02 08:23:22
    Temat: Re: Spoldzielcze wlasnosciowe prawo do lokalu a wykluczenie ze spoldzielni
    Od: "Janusz J. Wójcik" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Beata napisała:
    > Witam,
    > Jesli ktos posiada wlasnosciowe spoldzielcze prawo do lokalu,
    > a zostanie przez spoldzielnie wykluczony z listy czlonkow,
    > jakie to ma dla niego i tego prawa konsekwencje?!

    Witam również,
    Gdzieś słyszałem, że w takiej sytuacji posiadacz takiego prawa
    powinien w jak najkrótszym czasie sprzedać to mieszkanie ;-)
    Ale jak sobie spółdzielnia wyobraża realizację tego? Nie mam
    pojęcia. Istnieje teraz możliwość wydzielenia lokalu mieszkalnego
    ze spółdzielni i założenia oddzielnej księgi wieczystej.
    Może to jest rozwiązanie?
    Zdobądź statut tej konkretnej spółdzielni, tam powinna być
    opisana taka sytuacja. Co spółdzielnia to statut.

    pozdrawiam
    JJW