eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoSpoldzielcze wlasnosciowe prawo do lokalu a wykluczenie ze spoldzielni › Re: Spoldzielcze wlasnosciowe prawo do lokalu a wykluczenie ze spoldzielni
  • Data: 2003-08-04 05:56:57
    Temat: Re: Spoldzielcze wlasnosciowe prawo do lokalu a wykluczenie ze spoldzielni
    Od: "Jurka" <K...@n...patyku.com> szukaj wiadomości tego autora

    ...from bitstream coded by *666* :
    > Jeśli masz osobną księgę wieczystą potwierdzoną wypisem (i pewnie był
    > akt notarialny na tę okoliczność pomiędzy spółdzielnią, a Tobą) to
    > możesz sobie sam wystąpić ze spółdzielni, a mieszkanie i tak będzie
    > Twoje...
    > Ponieważ spółdzielnie mają zwykle jakiś majątek należący do
    > wszystkich członków to materialnie występowanie może się nie opłacać,
    > słyszałem też o zróżnicowaniu czynszów.
    > JaC
    > IMHO pozbawienie członkostwa po wyczerpaniu drogi
    > wewnątrzspółdzielczej podlega zaskarżeniu sądowemu, więc argumenty
> [...]
    Dokladnie - mam akt notarialny pomiedzy mna a poprzednim wlascicielem a w
    dodatku kupowalem na kredyt wiec bank kazal sobie przedtsawic zaswiadczenie
    o przyjeciu w poczet czlonkow. Ja tamn nie chce wystepowac ale od momemtu
    objecia mieszkania - siwerzym okiem - widze ze cosik z czasem w tej
    spoldzielni nie tak - wydaje sie ze wciaz tkwia w okresie konca lat 70
    ubieglego wieku. Coraz to slysze ze wywalaja ze spoldzielni za chociazby
    uciazliwe pytania do zarzadu wiec troche sie zaczalem obawiac bowiem panie
    urzedujace w spoldzielni z daleka juz mnie rozpoznaja. Ciekaw jestem na ile
    ryzykowana prowadze gre dopominajac coraz to od spoldzielni a szczegolnie
    jej pracowanikow aby przestali grzac stolki i wzieli sie do roboty
    szczegolnie za moje pieniadze.
    --
    J.R. (GG#2690392)
    J...@a...wytnijto.com