  • Data: 2003-03-19 08:20:51
    Temat: Re: Spłata kredytu
    Od: "Kama" <k...@p...pakiet24.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Zastanawiam się - ponieważ ostatnio rozmawiałam z kolegą z pracy na ten
    temat, jeżeli załóżmy mój ojciec prowadzi firmę i ma kredyt, spłaca go i
    załóżmy, że np. umrze, kto będzie go spłacał (rozumiem, że to co zostanie z
    firmy przejmie bank bo takie było poręczenie), ale to za mało - czy bank
    może żądać ode mnie - mającej własne mieszkanie i samochód - udziału w
    spłacie - kolega twierdzi, że tak - a mi się wydaje, że nie.
    Kama