  • Data: 2009-08-31 20:46:41
    Temat: Re: Splacony kredyt i dodatkowe koszta ?
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    games wrote:

    > Telefony byly 4 po 3-4 minuty a listow bylo fakt z 10 ale zwyklaki zadne
    > tam polecone.

    zapomniales jeszcze doliczyc pensji pani, która te telefony wykonała,
    kosztów zakupu komputerow drukarki, tonerów i papieru do drukowania
    upomnien, czasu pracy osob, ktora odstała dwie godziny w kolejce na
    poczcie, zeby te listy wysłać. Koszty kopert, pakowania, wynajmu
    pomieszczen, oswietlenia, herbaty "sluzbowej" itp itd.

    > Mam jakies szanse na pozytywne rozpatrzenie sprawy ?

    tylko wtedy kiedy obciążyli cie inaczej niż to było zapisane w regulaminie.