  • Data: 2011-04-04 01:09:58
    Temat: Re: Spis powszechny-ile osób musi się "spisać"?
    Od: Dżejm <n...@n...email.here.org> szukaj wiadomości tego autora

    > Wydaje mi się, że osoba, która w tym mieszkaniu nie przebywa powinna
    > wybrać
    > odpowiednią opcję. Jest tam pytanie o miejsce pobytu w dniu 31.03.2011. To
    > może być ogólnie inny kraj, albo inne miasto i inny adres.

    Z jednej stony wszędzie podkreślają słowo przebywający ale z drugiej strony
    dają opcje, że przebywa w innym miejscu, ehh :).

    Ale właśnie zauważyłem, że w jednym miejscu jest napisane, że mają być też
    wpisane osoby zameldowane i nawet jest przycisk który wyświetla ich listę.
    No to wszystko jasne.

    pozdro