  • Data: 2010-04-09 16:30:08
    Temat: Re: Spis powszechny
    Od: cranky <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 09 Apr 2010 18:10:37 +0200, agent73 napisał(a):

    > A numery telefonów obywateli to w tej bazie już mają? Nie? No to będą
    > mieć! Szlag mnie trafił jak przeczytałem co też im się roi w tych
    > pustych łbach! Mogę zrozumieć pytanie o posiadanie (bądź nie) telefonu
    > kablowego czy też bezkablowego, ale konkretne numery? To są dane
    > statystyczne? Toż to inwigilacja w czystej formie! Rzekomo dane te
    > miały by być usunięte po 2 (!) latach, tylko że do tego czasu
    > spokojnie można przepchnąć niejedną nowelizację ustawy...
    > Lektura "do poduszki":
    > http://www.senat.gov.pl/k7/dok/sejm/050/2683.pdf

    Czytałem już te stosy danych, jakie kochany kraj chce mieć o tych, co
    zostali. Telefony, rachunki za prąd itp.. Ciekaw jestem skąd można mieć
    datę zawarcia zwiazku nieformalnego? Ktoś go udziela czy jak? A jak jestem
    w jednym zwiazku formalnym i dwu nieformalnych to co mam zglosić? Paranoja
    eurokołchozu sięga dna.