  • Data: 2005-07-05 20:56:16
    Temat: Re: Spadek - ujemny?
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    JureK wrote:
    > jakieś banki
    2 lata?

    > firmy > pożyczkowe, system argentyński
    3 lata

    > osoby fizyczne
    hmm, nie wiem, umowa pożyczki wchodzi w grę zapewne. trzeba by poszukać

    > elektrownia,
    jak rachunki to zdaje się jeden rok od daty wymagalności rachunku

    > straż
    > miejska, urząd gminy, urząd skarbowy .... aż się boję dalej
    > wymieniać.

    też mają jakieś tam terminy zdecydowanie krótsze niż 10 lat,albo
    umarzane są wraz ze śmiercią
    Większośc już się raczej przedawniła, bo nie sądzę, aby były zawierane
    na dzień przed śmiercią.

    > W każdym razie radzę teraz wszystkim znajomym - jeżeli umrze ci ktoś
    > z rodziny szybko złóż oświadczenie o przyjęciu spadku z
    > dobrodziejstwem inwentarza.

    to też nieznajomość prawa szkodzi.