  • Data: 2013-06-09 02:53:08
    Temat: Re: Spadek, przepisanie majątku - problem
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    G.K. wrote:
    > Witam,
    > Kilka lat temu, bodajże 6 zmarła moja Babcia. Babcia miała gospodarstwo,
    > przez ostatnie kilka lat mieszkała ze swoim synem, który się nią
    > opiekował. Babcia miała również drugiego syna i córkę. Po jej śmierci
    > nie było postępowania spadkowego. Tak naprawdę nie wiadomo co po sobie
    > pozostawiła, nie było podziału majątku.
    > A teraz pytanie: co jeśli sprawa o podział majątku odbyła by się teraz i
    > okazało by się, że Babcia wcześniej przepisała cały majątek na tego syna
    > z którym mieszkała? Drugi syn i córka mogli o tym nie wiedzieć, a teraz
> [...]

    Na kogo jest gospodarstwo możesz łatwo znależć w księgach wieczystych
    gospodarstwa. Sprawdzic sobie możesz sam.

    Nawet jeśli na sprawie okażę się, że gospodarstwa w spadku nie ma, to
    nic wielkiego sie nie stanie. Najwyzej bedziecie 600 zl do tyłu, ale za
    to bedziecie mieli papiery z sądu co się komu należy.

    W każdym razie najlepiej załatwić to teraz gdy spadkobierców jest
    trzech, bo potem bedziecie szukac wnuków po świecie.