  • Data: 2008-10-27 14:45:24
    Temat: Re: Spadek-auto w kredycie
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik " Anna" <m...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
    news:ge42kb$bbb$1@inews.gazeta.pl...

    > Witam,
    > i dziękuję za informację :) Otóż w sądzie - sędzina pytała się, kto
    > bierze
    > to auto - i tylko ja się zgłosiłam.

    Ujęto to w postanowieniu? Jeśli tak, to w jaki sposób? Jeśli nie, to z
    jakiego powodu?

    > Pozatym - umowa przedwstępna była
    > sporządzona w styczniu tego roku, 2 miesiace po śmierci ojca, kiedy
    > jeszcze
    > ja byłam spadkobiercą - odrzuciłam spadek , na rzecz dzieci dopiero w
    > lutym.
    > Czy to może mieć znaczenie?

    Tak. Gdyby nie to, to możnaby było doszukiwać się przestępstwa z Twojej
    strony.

    > Przyjmując najgorszy scenariusz - brat nie będzie chciał sprzedać - czy w
    > przypadku ,kiedy kupujący dał zadatek - a zrezygnował sprzedający - czy
    > nie
    > będę musiała zwracać kupującemu zadatku podwójnie?

    To jest kwestia do uzgodnienia z kupującym, ale co do zasdy powinnaś mu
    wrócić podwójny zadatek. Ale tutaj jednomyślności być nie musi wśród
    sprzedających.