    From: "JaDarek" <d...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Spadek
    Date: Mon, 28 Jul 2003 21:18:16 +0200

    Użytkownik "Jo" <j...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:bg3fqe$2h8$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Zmarla moja mama.
    >
    > wyrazy współczucia

    Dziekuje za wyrazy wspolczucia.

    > Proszę o szczegóły to postaram sie pomóc.
    > Odpowiedz na pytanie:
    > 1. czy ojczym nie żyje/czy po jego śmierci bylo postępowanie spadkowe

    Tak. Ojczym zyje.

    > 2. jaki jest zapis w testamencie ojczyma - co komu zapisał w częściach
    rzecz
    > jasna nie szczegółach.

    Po smierci mamy sporzadzil u notariusza testament w ktorym rozporzadza calym
    majatkiem
    w takich czesciach: 4/9 jego cork,. 4/9 jego syn i 1/9 dla mnie. Jest tam
    tez zapis o 1/3 wysokosci wkladu na ksiazeczce oszczednosciowj dla mnie jako
    rekompensata czy tez odszkodowanie, dokladnie nie pamietam bo byla ostra
    rozmowa i sie odrobine zdenerwowalem. Tylko za co ta rekompensata????

    > 3. czy Twoja mama miała tylko 1 dziecko

    Tak. Moja mam miala tylko jednego syna. Mnie.

    > pozdrawiam JO

    Dziekuje, ja rowniez pozdrawiam

    Darek