  • Data: 2009-02-10 15:02:28
    Temat: Re: Śmietnik przy oknach
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu> szukaj wiadomości tego autora

    "Rozdział 4
    Miejsca gromadzenia odpadków stałych
    § 22.
    2. Miejscami, o których mowa w ust. 1, mogą być:
    2) wyodrębnione pomieszczenia w przyziemiu budynków z bezpośrednim wyjściem na
    zewnątrz, zaopatrzonym w daszek o wysięgu co najmniej 1 m, mające ściany i podłogi
    zmywalne, punkt czerpalny wody, kratkę ściekową, wentylację grawitacyjną oraz
    sztuczne oświetlenie,
    § 23.1. Odległość zadaszonych osłon lub pomieszczeń z pojemnikami na odpadki stałe, o
    których mowa w § 22 ust. 2 pkt 1 powinna wynosić co najmniej 10 m od okien i drzwi do
    budynków z pomieszczeniami przeznaczonymi na pobyt ludzi [...]."
    JaC
    PS. Oczywiście łatwiej podpisać gdy się mysli, że to pod oknami tego sq.......a
    sąsiada będzie ;-))

    -----