  • Data: 2009-09-19 20:16:12
    Temat: Re: Śmierć męża, co dalej?
    Od: BK <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 19 Wrz, 22:05, Tristan <n...@s...pl> wrote:
    > Witam,
    >
    > umiera mąż, co dalej z majątkiem? Jakiego rodzaju czynności prawne powinna
    > popełnić żona? Bo słyszałem, że jak oleje sprawy spadkowe, to za pół roku
    > jej domiar naliczą.
    >
    > --
    > Tristan

    Co za roznica czy umiera maz, zona, dziecko, dziadek, brat czy
    siostra? Jak ktos umiera trzeba zrobic postepowanie spadkowe. Teraz w
    pewnych przypadkach mozna i u notariusza, nie trzeba bawic sie w sad.

    I tak jak nalezysz do grupy spadkobiercow uprzywilejowanych podatkowo
    to olanie procedury spadkowej grozi utrata tego cennego przywileju
    podatkowego.