  • Data: 2013-08-31 14:00:15
    Temat: Re: Śmieci w mundurach
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Osobnik posiadający mail w...@w...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > znajomy chodził z policjantką, przepisy drogowe to oni mają w dupie i to
    > nie tylko jeżdżąc radiowozami ale i prywatnymi

    To ze maja przepisy drogowe w dupie to jeszcze nic az tak złego - zwykła
    hipokryzja.
    Ale to powyżesze to juz zdecydowanie wyzsza półka - mataczenie, łamanie
    praw obywatelskich, tuszowanie wykroczenia.
    Jak po czyms takim nie wyleca ze służby to po czym?

    > ale zawsze każda grupa ma jakieś nieoficjalne przywileje
    >
    > po pierwsze, nic sie nie stało

    Alez stało sie.

    > po drugie, wcinali zwyczajny obiad

    Wtedy rzeczywiscie stosunkowo nic by sie nie stało.
    Kierowca przyjąłby mandat i po sprawie. Ale przecież wladza czuje sie
    bezkarna to i odpowiednio do takiego poczucia reaguje.

    > po trzecie, fefałen jak zawsze robi zadyme tam gdzie jest okazja

    Mam nadzieje, ze zapomniałeś emotki sugerującej ironię!

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Kpić z filozofii to filozofować naprawdę."