  • Data: 2013-06-24 23:57:53
    Temat: Re: Śmieci po nowemu
    Od: witek <w...@g...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Piotrek wrote:

    > Ja też nie mam. Papier, plastiki i butelki oddaję za darmo w sortowni
    > obok której zdarza mi się przejeżdżać średnio raz na miesiąc.

    Wiekszosc ludzi nie ma sortowni obok.

    > Z ustawy (chyba) wynika obowiązek urządzania punktów selektywnej zbiórki
    > odpadów. Zawsze będziesz mógł odwieść samodzielnie.

    Nie mam samochodu. Wiec nie bede ich wozil.
    Wiekszosc ludzi tez nie bedzie.

    Moim zdaniem warszawiacy po prostu nie wiedza jak czesto smieci beda
    wywozone. Afera wybuchnie dopiero po napelnieniu sie kontenerow jak
    ludzie nie beda mieli gdzie wyniesc nastepnych kublow ze smieciami.

    > Ale co się przepełni w miesiąc? Pojemniki na papier? Przecież miejscowi
    > żule natychmiast zabierają każdy kawałek papieru albo złomu
    > (przynajmniej na osiedlu na którym zdarza mi się bywać). Gorzej z
    > plastikami bo tego nikt nie kupuje.
    >
    > Piotrek

    moze w szyderczy sposob masz racje
    o ile faktycznie papierem papierem zajma sie zule, to sloikami i
    butelkami kibole.
    Tylko wowczas bedziesz sie bal po ulicy chodzic.