    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Date: Sat, 10 Sep 2011 22:17:48 +0200
    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Subject: Re: Śmieci do śmietników osiedlowych.

    On Sat, 10 Sep 2011, tomek wrote:

> [...]
    [...]
    > I jeszcze jedno - do transportu odpadów niebezpiecznych potrzebujesz
    > odpowiednio przystosowanego pojazdu.

    Nie rozumiemy się.
    Jeśli litera prawa tak stanowi jak sugerujesz, to pytam po dobroci,
    czy jak wyjdę z budynku ze śmieciami i rowerem to mam najpierw
    piechotą iść do śmietnika, bo podjeżdżając "nieprzystosowanym
    pojazdem" narażam się na sankcje, czy jednak nie?
    (i na wersję że "w obrębie posesji nie dotyczy" pytam czy to
    jest ZAPISANE).
    Dla jasności: mnie nie dotyczy, bo mam garaż za śmietnikiem :P,
    ale w co poniektórych blokowiskach odległość do śmietnika jest
    mierzalna.

    > Więc może się okazać że taki samodzielny transport to strzał w stopę.

    Właśnie o to pytam.

    pzdr, Gotfryd