  • Data: 2015-01-09 00:25:42
    Temat: Re: Sluzebnosc przejazdu
    Od: "re" <r...@r...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Marek Wisniewski"

    > W darowiĽnie zgodziłem się na służebno?ć przejazdu i przechodu przez
    > moj? działkę . Po zamontowaniu bramy automatycznie otwieranej (pilot)
    > czy mam obowi?zek udostępnić pilota?
    > Jest możliwo?ć otwierania bramy ręcznie , lub przez domofon.
    > z uwagi na to ze jest to także wjazd i wej?cie do zakładu ,
    > chciałbym mieć kontrolę nad tym kto wjeżdża lub wchodzi.
    >
    > czy możliwy jest aneks do darowizny dot. służebno?ci.

    No to ładnie: umozliwiam przejazd, ale chce kontrolowac, kto przejezdza.
    Jednym slowem: pewnych gosci przepuszczam, a innych nie przepuszczam...
    W ten sposob reguluje, kto bedzie sie kontaktowal z moimi sasiadami, a kto
    tego kontaktu nie osiagnie.
    Chyba Twoj ojciec/dziadek byl sekretarzem wojewodzkim ???
    ---
    Po prostu służebność osobista. Acz to pewnie była służebność gruntowa.

    Takie publikacje
    http://www.net4lawyer.com/openlaw/wikka.php?wakka=Sl
    uzebnosciGruntowe

    http://www.net4lawyer.com/openlaw/wikka.php?wakka=Ro
    szczenieZmianaTresciSluzebnosciGruntowej