    From: witek <w...@g...pl.spam.invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Służba wojskowa --pytanie
    Date: Tue, 17 Jan 2006 13:50:50 -0600

    lucas wrote:
    > Witam szanownych grupowiczów , mam takie zapytanie odnośnie strony prawnej w
    > nastepujacej sytuacji ,jeżeli zgłosiłem sie na WKU w celu zawiadomienia iz
    > od lutego 2006 bede wpisany na liste studentow na mojej uczelni , pan
    > przyjmujacy takie zgłoszenie nie przyjął tego do wiadomosc i chcial wydac mi
    > karte powołania ja odmówiłem przyjecia takiej karty wiec spisał protokół ze
    > jej nie odebrałem , ja oczywiscie pod niczym sie nie podpisywalem , czy
    > jezeli przed terminem stawienia sie w jednostce ,dostarcze zaswiadczenie ze
> [...]
    Po co tam szedles.
    Dostales od nich uprzejmy liscik, ze masz sie zjawic.
    Jak nie dostales, to po grzyba tam szedles.
    jak dostales, to twoje oswiadczenie, ze bedziesz studentem kiedys tam ma
    male znaczenie.
    mozesz ubiegac sie o odroczenie ale z innego waznego powodu.
    zreszta teraz to juz troche pozno.