  • Data: 2002-09-06 16:59:50
    Temat: Re: Słupy energetyczne a prawo własności
    Od: "pix" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Don Desperado" <d...@s...us> napisał w wiadomości
    news:alamcp$hcu$1@news.onet.pl...
    > Jak zmusić zakład energetyczny do przeniesienia trzech słupów
    energetycznych
    > z nieruchomości? Dwa z nich znajdują się w pobliżu zabudowań (jeden blisko
    > budynku mieszkalnego, drugi blisko garażu).

    Tzn. bezpieczne odległości są zachowane czy nie ? - są odpowiednie przepisy,
    które to regulują. Niestety zadnych bliższych namiarów nie jestem obecnie w
    stanie
    podać. AFAIR min. odległość zależy od napięcia linii i zdaje się, że jest
    określana jako
    krotność wysokości słupa.
    BTW - inwestycja nie spełniająca powyższych warunków w ogóle nie powinna
    dostać
    pozwolenia na budowę bez rozwiązania tej kwestii.

    Pix