  • Data: 2006-10-08 12:45:59
    Temat: Re: Słup na działce rolnej
    Od: MAYDAY <g...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

    #### LONGUS #### napisał(a):

    > Tak na marginesie gdybysmy mieli normalne prawo to za postawienie slupa
    > itp . na cudzej wlasnosci , wlasciciel dostawalby sluszne odszkodawaie ,

    ależ dostaje, ale nie za słup który stoi tam 30 lat.

    > powtarzam sluszne a nie kwote na "waciki" - oczywisie w mysl zasaday - moj
    > grunt - moje zasady - jak ci nie odpowiada to szukaj gdzies indziej ....
    > pozatym rowniez na marinesie gdybysmy mieli normalne prawo w tym zakresie to
    > gdybym przyszedl do Was a wy , na wlasny koszt nie zechcielibys
    > natychmiastowo przestawic slupa to - ja bym "wykopal " ten slup z wlasnej
    > poesji owszem na wlasny koszt a potem w sadzie tyt odszkodowania zdarlbym
    > z Was ostatni grosz ...

    To się nazywa niszczenie mienia.

    > ... ale o slusznym czytaj normalnym prawie to my mozemy tylko poczytac w
    > literaturze prawa innych panstw ....

    Było coś takiego kiedyś jak powszechna elektryfikacja. Działo się to po
    wojnie, budowano linie energetyczne, stacje itp. Ludzie się zgadzali na
    to by przez ich grunty przebiegały ww media. Teraz po 30-40 latach się
    zorientowali że jednak to im przeszkadza. Troszke za późno.
    Przypomina mi się jedna rodzina co 2 tygodnie siedziała bez prądu bo nie
    chciała wpuścić ludzi z zakładu do uszkodzonej stacji transformatorowej
    na ich gruncie.