  • Data: 2006-10-10 18:31:32
    Temat: Re: Słup na działce rolnej
    Od: "#### LONGUS ####" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "MAYDAY" <g...@N...pl> napisał w wiadomości
    news:eggciq$70h$1@news.onet.pl...

    > nie bądź taki mądry, bo za zniszczenie słupa możesz sporo odszkodowania
    > zapłacić. Uszkodzenie słupa widać od razu w systemie. Pogotowie pojedzie
    > stwierdzi uszkodzenie, kosztami obciąży winnego. Zobaczymy kto wtedy
    > będzie sobie skrzydła kupował.

    primo - wine nalezy udowodnic !!! ( a w cywilnym to do winy mozna
    dochodzic latami ) itd - a nadto cywilne postepowania sadowe ciagna sie
    latami , ze juz nie wspomne o egzekucyjnych ....
    secundo - stwierdzi jak wejdzie na "moj" grunt - a jak ma wejsc jak teren
    bedzie ogrodzony bardzo wysokim , ostro zakonczonym ogrodzeniem - wiem , ze
    powiesz mi zaraz ze jest orzeczenie w tej sprawie i jest nawet kilka , ale
    problem z tym ze jak ktos chce cos szybko to po
    tertio - musi sobie skrzydla kupic i bardzo dobrego aniola wyprosic o
    opieke - bo jak by przez przypadek mu jeszcze sie cos stalo przy tym
    przelatywaniu - to uff

    ... konkludujac w niniejszej sprawie - prawo w tym zakresie jest nie
    adekwatne do panujacego ustroju kapitalistycznego , reprezentuje typowo
    socjalistyczno-spoleczne podejscie do tematu z niewielkim ,acz zauwazalnym
    zarysem nowego ustroju .... a co najwazniejsze - prawo - prawem , a
    zycie - zyciem , bez odrobiny dobrej woli ze strony wladajacego gruntem
    mozna w sposob jak najbardziej prawny przedluzyc "kazde!" czynnosci w
    czasie - a czas to jest to, co nalezy w szczegolnoci uwzglednic - jest
    bardzo wazny !