  • Data: 2006-10-09 09:37:50
    Temat: Re: Słup na działce rolnej
    Od: Herbi <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 8 paź o godzinie 13:06, na pl.soc.prawo, MAYDAY napisał(a):

    > Możesz ale na Twój koszt.

    hehehe

    > Nie ma takiej możliwości.

    Co za ścierwo paliłeś że pleciesz takie głupoty?

    > Tak ale kiedyś ktoś się zgodził żeby ten słup tam stał.

    Teraz we wróżkę się bawisz?
    Po czym wnosisz że została wyrażona zgoda?

    > Tak na marginesie to mam doczynienia z wieloma takimi przypadkami gdzie
    > ktoś kupuje działkę ze słupem i potem przychodzi żeby mu ten słup
    > przestawić.

    Bo takie jest jego prawo - każdą umowę (jeżeli istnieje) można
    wypowiedzieć. A jeżeli nie istnieje ... to jeszcze lepiej dla właściciela
    nieruchomości.

    > Oczywiście zakład energetyczny się zgadza ale na koszt wnioskodawcy.

    :))))

    --
    Herbi
    09-10-2006 11:37:47