  • Data: 2006-12-20 14:16:11
    Temat: Re: Ślub i zmiana nazwiska
    Od: zbihniew <z...@a...me> szukaj wiadomości tego autora

    > Znaczy sie Twoja malzonka ma juz jakies nieruchomosci, skonczyla studia
    > itp? Jesli zmieni nazwisko albo bedzie miala dwa... Jak jest z ksiegami
    > - nie wiem. Chyba bedzie trzeba zmienic. Dyplom - nie widze potrzeby.
    > Dowod osobisty - tak. Prawko tez. Dowod rejestracyjny takze. Karty
    > platnicze/kredytowe rowniez.

    Karty platnicze chyba nie, bo zdaje sie, ze tam nazwisko moze byc w
    dowolnej formie (przynajmniej moje karty znaja 4 wersje). Sa tez karty
    bez nazwisk, wiec czemu na ten przyklad nie miec naniesionego na karcie
    nazwiska rodowego i zdrobnionej formy drugiego imienia? ;] Ciekawe czy
    otczestwo by w Polsce przeszło ;]