  • Data: 2004-07-26 18:14:27
    Temat: Re: Slub
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "XX" <X...@i...net.pl> napisał w wiadomości
    news:ce2mlu$3cb$1@atlantis.news.tpi.pl...

    Moim zdaniem może, pod warunkiem uzyskania rozwodu z poprzednią partnerką.
    Inaczej popełni przestępstwo bigamii, bowiem zgodnie z Konkordatem kościelny
    związek małżeński posiada status cywilnego. Proboszcz przed udzieleniem
    ślubu powinien zażądać dokumentów z USC. Jeśli w jakiś tam sposób to się uda
    ominąć (ja brałem przed konkordatem, więc nie wiem jak to dokładnie wygląda
    i czy się da ominąć), to po zawarciu związku prześle on akt zawarcia związku
    do USC. W tym momencie się okaże, że mąż popełnił bigamię.