  • Data: 2007-08-12 16:04:31
    Temat: Re: Słoń, fortepian i kwestia polska
    Od: "Czapla" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nieprawda.

    Prawda. Ale to grupa prawnicza a nie fortepianowa...

    > W kwestii czysto praktycznej - wymogi współczesnej pianistyki powodują, że
    > wartość użytkowa tak starych instrumentów w sensie dydaktyki (czyli używania
    > przez adepta do ćwiczenia) jest niewielka...

    Pokazałem to żonie (pianistka). Ona pokaże to swoim profesorom :). BTW, weź
    sobie jakiś japoński przewodnik po Polsce i sprawdź ile kosztuje taki mebelek a
    raczej jaką cenę podają Japończycy w przewodniku i dlaczego. Ale to NTG, teraz
    interesuje mnie kwestia prawna związana z klawiaturką ze słoniny. Przy okazji,
    mam po ojcu (myśliwy) trochę rogów. Też coś ostatnio chyba namieszali,
    rejestrować kazali czy coś takiego. Ale nie pamiętam czy chodziło o rogi, czy
    wypchane zwierzęta. Wiedza na ten temat jw. tzn. zasłyszane w TV. Na wszelki
    wypadek zbunkrowałem, bo nie wiem

    Pozdrawiam

    Czapla