eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoSkypeOut - przepadła przedpłataRe: SkypeOut - przepadła przedpłata
  • Data: 2005-09-16 11:30:52
    Temat: Re: SkypeOut - przepadła przedpłata
    Od: the4dK <g...@g...cy> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Konrad napisał(a):

    > zgadza sie, rzeczywiscie. ale operatorzy ostrzegaja via sms o
    > zblizajacym sie terminie waznosci, potem o zablokowaniu rozmow
    > wychodzacych w przypadku, gdy konto nadal nie zostalo zasilone.
    > to wydaje sie bardziej naturalne i cywilizowane.

    Mnie w POPie nie ostrzegaja. Gdyby nie to, ze kolezanka byla ciekawska i
    sprawdzila moj limit czasu polaczen, wyczysciliby mi konto z powodu
    przekroczenia terminu. A tak przynajmniej wydalem moje pieniadze na rozmowy.


    --
    the4dK :: g...@g...cy

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1