  • Data: 2006-10-14 20:48:30
    Temat: Re: Skrzyżowanie na parkingu...
    Od: Paweł Sakowski <p...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    akala wrote:

    > Temat na grupie był poruszany kilka razy, a aj śadzę ,że najwyższy czas by
    > nasz łaskawy ustawodawca jano to okreśłił.

    A ja sądzę, że nie ma takiej potrzeby. Specyfika takiego parkingu jest
    taka, że nie ma tam gdzie, jak, ani po co się rozpędzić (wąsko, ruch
    pieszych, skręcanie pomiędzy dróżkami, wjazd i wyjazd z miejsc
    postojowych). Na takim "skrzyżowaniu" spokojnie wystarczy zasada, żeby
    przejeżdżać (prosto albo skręcając) tak, żeby jadącemu z drugiego
    kierunku nie przeszkadzać (jak jest blisko, to przepuścić; jak jest
    daleko to jechać). W takich warunkach żeby się zderzyć trzeba albo
    zagapić, albo chcieć się zderzyć. Pod to drugie podpada niezrozumiałe
    dla mnie w tej sytuacji egzekwowanie pierwszeństwa w sensie pord (czyt.
    wyjadę z parkingu o 3s wcześniej -- na parkingach nie ma takiego ruchu,
    żeby stać minutami).