  • Data: 2002-06-04 07:17:42
    Temat: Re: Skrócony okres wypowiedzenia - POMOCY!
    Od: Maddy <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik g&m napisał:

    > P.S.
    > sa Sady Pracy,
    > zawsze mozesz sie do nich udac i uzyskac porade dot. kodeksu pracy, itp.

    Ja w imieniu zagonionych kobitek z kancelarii Sądu Rejonowego Wydz. IV
    Pracy w ... (mniejsza z tym, tak jest w całej Polsce):
    *po porady prawne idzie się do Państwowej Inspekcji Pracy* !!!!
    Im tam za to płacą (z naszych podatków nota bene) i od tego są.
    Kto ma doradzać w sądzie? Sędzia??? Bo chyba nie kancelistka...
    (w ciągu mojego 15 minutowego pobytu w w/w kancelarii ostatnim razem
    były 3 telefony o porady prawne a ja nie mogłam spokojnie porozmawiać
    i odebrać dokumentów)

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk