  • Data: 2006-09-10 20:18:11
    Temat: Re: Skradziony projekt graficzny
    Od: "pawelj" <pawel_jajko. antyspam .@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > nie wiem od ktorej strony moglbym sie do niego dostac i jak ten moj
    > ustawiony czlowiek moglby do goscia podejsc - wiadomo ze gosc szuka kogos
    > do tej roboty, a nie jest ona klarowna dla wiekszosci normalnych ludzi,
    > poniewaz ten "pracownik"/firma musi jakos gwizdnac mi te prawa autorskie
    > (to nietypowe zlecenie) wiec raczej trudno mu bedzie podstawic kogos komu
    > nie ma podstaw ufac. Mozna mu sprobowac wyslac oferte fikcyjnej firmy
    > ktora
    > zajmuje sie tego typu projektami i ewentualnym "ozywianiem" do postaci www
    > takich projektow. Moze naiwny zadzwoni...

    A dlaczego uważasz, że to może być nietypowe zlecenie?
    Nigdy nie spotkałeś się z sytuacją że ktoś chce mieć stronę na podstawie już
    istniejącego projektu ale jego "pracownik który to zaczął robić wyjechał za
    granicę?"
    Czy to naprawdę jest nietypowe?
    Może ci nie pomogę w powyższy sposób ale ten ktoś może znaleźć szybko całą
    masę twórców www którzy pójdą na taki numer.

    --
    PawełJ