  • Data: 2004-09-10 13:40:40
    Temat: Re: Sklep tylko dla wybranych.
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Michał 'Amra' Macierzyński wrote:

    > Wprowadz karty klubowe

    o - to jest dobry pomysl
    karty bedziesz przyznawal komu bedziesz chcial, a w regulaminie przyznawania
    karty zapiszesz tak jak banki (przy kartach kredytowych), ze odmowa przyznania
    karty nie wymaga uzasadnienia

    w ten sposob nie bedziesz musial podawac kryteriow, ktorymi sie kierujesz
    banki tez mają np tajemniczy program scoringowy, ktory po wypelnieniu ankiety
    wydaje decyzję. Ty mozesz w ankiecie wstąpienia do klubu zadać parę
    niekontrowersyjnych pytan dla zmylki :-)
    *** blad ***